Acum sa trecem la socoteli. Dupa unele declaratii ale domnului viceprimar Ciumacenco lucrarea ar fi costat 11,7 milioane de lei, dupa altele ale primarului 13,2 milioane de lei. Dupa alte date din presa locala 2,6 milioane de Euro. Adica pentru 1150 metri s-au cheltuit 2,6 milioane de Euro? Adica 2277 euro pe metru liniar de strada? Dar ce are pe ea? Gresie? Faianta? Granit de Silezia? Marmura de Ruschita de la domnul Videanu? Asfalt ca pe circuitul de la Monza? Nu, un asfalt plin de valuri, capace de canalizare situate sub nivelul strazii, trotuare inguste pe care edilii vor sa faca si piste de bicilete, treceri de nivel pentru carucioare de copii si scaune cu rotile pentru invalizi subdimensionate (inguste). Este clar ca proiectantul n-a vazut in viata lui un carucior pentru gemeni!
Strada Basarabiei Galati. A masurat cineva daca incape un carucior de handicapat? |
La banii dati de Primaria Galati chiar daca majoritatea finantarii s-a facut din fonduri europene aveam pretentie la o strada mai buna! Dar cine s-o proiecteze? Dar cine s-o construiasca? Uitati-va la mausoleele pe care cei mai tari constructori din orasul nostru si le-au construit pe post de casa de locuit, si atunci veti intelege expresia cu cel mai bun chirurg si acceleratul de Bucuresti!
Asa ca dupa ce au facut-o constructorii s-au apucat s-o mai si repare pe ici pe colo, dupa cum se observa in imaginea urmatoare.
Mesterii Manole |