GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

vineri, 30 septembrie 2011

O reclamă cel puţin ciudată

Gestul domnului viceprimar Ciumacenco de a pune la dispoziţie gratuit gălăţenilor biciclete pentru a se plimba astfel echipaţi pe faleza inferioară a Dunării, mi se pare unul foarte potrivit. Nepotrivit mi se pare panoul publicitar din parcarea bicicletelor în care vedem un antet al unei societăţi a administraţiei publice locale şi stema municipiului Galaţi, alături de o măsea ??!!, probabil simbolul cabinetului medical al doctorului Ciumacenco, unde de fapt domnia sa nu mai practică de când este viceprimar. Cât de corectă este asocierea celor doua steme a municipiului si a doctorului viceprimar ne poate spune numai Consiliul Local Galaţi care a aprobat probabil asocierea dintre o societate proprie şi un cabinet privat de stomatologie. Oricum am da-o miroase a campanie electorală de la o poştă şi e păcat că se recurge la astfel de metode.
P.S. din declaraţia de avere a domnului viceprimar rezulta că el  câştigă anual cam cât câştig şi eu ca salariat la stat. Mi se pare puţin probabil ca bicicletele să le fi cumparat din leafă, sau din veniturile de notar ale soţiei care au scăzut an de an de când am intrat în criză. Ori de la stomatologie unde a luat sub 1000 de lei în ultimii ani nici ni se pune problema, iar firma la care este asociat (S.C. Altceva S.R.L.) este prea ocupată să achiziţioneze un utilaj performant cu bani europeni de un milion de euro ca să poată să mai ofere dividende, aşa că îmi pun problema de unde bani de biciclete musiu?
Nu îndrăznesc să mă gândesc la şpăgi şi nici la evaziune fiscală (apropos, domnişoarele doctor care lucrează în cabinetul de pe strada  Regiment 11 Siret al domnului viceprimar nu plătesc nici-o chirie că n-apare in declaraţia de avere??).