GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

vineri, 30 septembrie 2011

Neglijenţă criminală

Intersecţia Oţelarilor cu str. Frunzei
De câteva săptămâni pe stâlpul din staţia de tramvai de pe strada Oţelarilor din Galaţi, s-a schimbat direcţia drumului prioritar dinspre Oţelarilor spre turnul de televiziune. Măsura luată de autorităţi a părut tuturor tâmpită, în condiţiile când traficul majoritar se desfăşoară spre strada Brăilei şi nu spre "trecere bac" unde sunt lucrări care nu se mai sfârşesc "made in ISPA". (Am afirmat de mai multe ori ca primăria putea face metrou în Galaţi de când tot sapă şanţuri şi gropi pe strazile principale.) Dar să revenim la intersecţie. Mi-a fost dat să fiu claxonat, înjurat, gesticulat etc. cam cum face românul când este la volan, atunci când din dorinţa de a fi corect am dat prioritate celor care veneau dinspre turnul de televiziune, aşa că zilele trecute am coborât din maşină în timp ce veneam de la Real, să lămuresc problema. Semnul de circulaţie arăta ca în fotografie.
Nu mare mi-a fost mirarea când apropiindu-mă de stâlp am constatat că şuruburile care ţin plăcuţa indicatoare sunt rupte şi sensul de circulaţie este orientat dupa cum bate vântul. Am întors placa în poziţia ei normală, dar nu cred că va rezista până la primul vânt. Ori prin intersecţie trec şi oameni din alte oraşe care pot lua de bune semnul şi se pot produce accidente, ca să nu mai zic de onomatopee şi interjecţii la care orice şofer se pricepe mai bine ca la circulaţie.
Aşa arata semnul corect.