GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

miercuri, 4 mai 2011

Plimbare fără rost



Văd zilnic în plimbările mele pe faleză trecând adesea tot felul de maşini în sus şi în jos, unele cu treaba, altele nu. Am umplut paginile unui blog cu fotografii de şmecheri pentru care restricţia de circulaţie de pe faleza inferioara nu este valabilă, de m-am plictisit până la urmă şi eu.
Uneori trece o maşină de la primărie, cel mai adesea în viteză. Alteori  autovehiculele poliţiei trec ca şi cum ar avea treburi importante, „misiuni” etc., chiar daca maşina este de la poliţia de frontieră, de la circulaţie, poliţie locală sau jandarmerie.
Dar cel mai mult mă deranjează autoutilitarele RWE. 
Murdare, poluante, împuţite, trec în viteza pe faleza inferioară făra să ţină cont că ai ieşit la plimbare cu un copil, sau cu un câine, ca în cazul meu, că esti pe role cu căşti la urechi şi muzică data tare, sau că pur si simplu te plimbi ca un pensionar ieşit la aer curat. 
Ne stropesc cu apa din făgaşele făcute tot de ei pe tranşeele ISPA, ne aruncă praf în ochi gonind ca nebunii, iar fumul motoarelor ne strica plimbarea şi ieşirea în natură. Poate că alte ore de circulat pe faleză ar fi mai potrivite.

P.S. N-aş fi ridicat din nou problema maşinilor RWE dacă în deplasarea lor pe faleza aş fi văzut vreo logică, dar uneori se duc pentru a se întoarce, sau pur şi simplu se plimbă. Drept dovadă stau movilele de gunoi neridicate de o săptămână pe care le fotografiez zi de zi, acolo unde coboară primarul la mult trâmbiţata plimbare pe faleză.
1 Mai 2011
4 Mai 2011