GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

marți, 17 mai 2011

Munca la români; la românii de la ECOSAL

Doamnele de la Ecosal rasturnând gunoiul măturat pe strada Poşta Veche.
Când am văzut zilele trecute două salariate de-ale firmei ECOSAL Galaţi pe strada copilăriei mele, am crezut că se întâmplă o minune! M-am gândit imediat că poate domnul primar Nicolae care n-a făcut nici-o lae într-o  duzină de ani de când este edil şef, s-a hotărât să mai candideze o dată, ca să poată săracu' să ne asfalteze şi trotuarele într-un mandat, că strada a reparat-o în 2 (DOUĂ) mandate!! Sau că distinsul meu coleg de breaslă, doctorul Ciumacenco, intrat cu de-a sila în politică şi aproape îmbrâncit de PSD în lupta pentru primărie, în dorinţa de a mai recupera ceva-ceva din procentele pe care i l-a păpat Marius Stan, prin cucerirea titlului de campioană pentru "Oţelu'", s-a hotarât să câştige electoratul de babe din mahalaua "Pocitei Vechi" măturându-le strada. Că martor mi-e Dumnezeu: strada mea n-a fost măturată niciodată de măturatorii de la salubritate, ci numai de locuitorii ei şi asta în ultimii 50 de ani!
Din păcate bucuria mi-a fost de scurtă durată: cele două doamne nu adunau gunoiul de pe Poşta Veche ci îl vărsau pe stradă pe cel adunat de pe strada Tecuci.
Cum zeci de ani noi locuitorii de pe strada respectivă ne-am luptat pentru desfiinţarea depozitului stradal de gunoi, care se acumula exact în punctul respectiv unde distinsele doamne de la Ecosal şi-au deversat pubelele,  am solicitat precizări şi ni s-a comunicat sec că "va veni maşina să-l ridice".
Că nu s-a întamplat aşa o dovedesc imaginile următoare luate a doua zi, în acelaşi loc, în care deja se constituiau germenii unui depozit nou de gunoaie.
Aşa a apărut un nou depozit.