GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

miercuri, 28 noiembrie 2012

Az a szep, az a szep, akinek a szeme kek, sau "Ciocoii vechi şi noi" de Marian Filimon

Mint mondják a magyar jöttment?
Uneori oamenii după o anumită vârstă, ajung să facă lucruri care-i aruncă în ridicol. Este şi cazul lui Marian Filimon, preşedintele Patronatului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii din Galaţi care candidează din partea ......Uniunii Democrate a Maghiarilor din România. Probabil politica UDMR pe vremea când erau la guvernare alături de PDL şi când prin taxele forfetare introduse de guvern, s-au facut praf câteva milioane de IMM-uri, l-a ambiţionat pe Filimon să distrugă partidul florii de lotus din interior, ca un adevarat virus!
„Păi, ştie toată lumea că au luat hotărârea să candideze aceeaşi parlamentari de altă dată. Dar, repet, eu nu vreau musai în Parlament. (!!??) Vreau neapărat să se facă, să facem ceva pentru oraşul acesta care a ajuns de râsul curcilor. Gestul meu de a merge la UDMR are cu totul şi cu totul alte conotaţii decât cele politice şi mi-l asum cu responsabilitate. Cine îl înţelege, de bine, cine nu, la fel de bine. Despre UDMR la Galaţi? Numai de bine”. (Impact Est)
„M-am înscris în UDMR şi candidez pe colegiul 6 din centrul Galaţiului, aici unde este crema Galaţiului, intelectualitatea Galaţiului, în semn de frondă, în semn de protest, în semn de sfidare, în semn de da cu tifla, tuturor celor care de 22 ani conduc judeţul acesta şi alegătorilor noştri dragi şi scumpi care votează ca proştii. Sper să găsesc vreo zece intelectuali care să mă voteze, să voteze omul sau partidul”, a spus Filimon.„Sunt român get-beget din tată în fiu. Străbunicul meu a fost luptător, a fost curcan, la Smârdan, în Războiul de Independenţă. Bunicul a făcut războiul în Cadrilater şi Primul Război Mondial şi tatăl meu a fost în Al Doilea Război Mondial. Toţi moşii şi strămoşii mei sunt aicea. Nu am nicio afiliere gentică şi efectiv mă duc la UDMR din motivaţia pe care v-am spus-o. Deasemenea, consider că este un partid serios, de profesionişti. Şi au făcut dovada acestor lucruri: şi-au atins toate scopurile până în prezent”. (PresaGalaţi.ro). Cum această experienţă nu este nouă pentru domnul Filimon, el fiind acum ceva ani vicepreşedinte al APR, din care a fost dat afara de Durbacă, ne aşteptăm să avem un coicoi vechi utecist într-un scaun de parlamentar udemerist care să încerce din nou să ne vândă televizoarele lui Copos că broşurelele pe care ni le bagă în cutia poştală nu ne conving.