GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

luni, 2 aprilie 2012

Politică galăţeană: pupat toţi piaţa endependenţi!

Politică gălăţeană.
Am lipsit doar câteva zile din oraş şi la întoarcere găsesc toată lumea politică din târg întoarsă cu fundul în sus. Mai pe scurt în timp ce echipe useliste îmi îndeasă în cutia poştală fluturaşi coloraţi cu cei doi candidaţi pentru Primărie şi Consiliu judeţean, alte echipe sapă la rădacina firavei alianţe, sau chiar o dinamitează. Să precizăm.
Conu Jenică Chebac, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi dovedind şi el că n-are mamă, n-are tată în politică îşi baga picioarele în alianţa USL şi candidează ca independent.
Conu Jenica Durbacă, dovedind că n-are mamă, n-are tată în politică îşi baga picioarele în alianţa USL şi candidează ca independent. Nici nu mă mira ca Durbacă să respecte ceva în viaţa sa de polirician, istoria e plină de trădari, complicităţi, alianţe, dezertări şi alte asemenea gogomănii made Durbacă. Cel care a inventat în Românika borduriadele nu poate gândi altfel, decât pe cine să mai tragă în piept să-i fie lui şi găştii lui mai bine şi în consecinţă nouă mai prost.
Viceprimarul Nicolae Ciumacenco dovedind şi el că n-are mamă, n-are tată în politică îşi bagă picioarele în alianţa USL şi candidează ca independent.
Primarul Dumitru Nicolae dovedind şi el că n-are mamă, n-are tată în politică îşi bagă picioarele în alianţa USL şi candidează ca independent.
Urmează ca şi alţi candidaţi dovedind şi ei că n-au mamă, n-au tată în politică îşi bagă picioarele în alianţele din care fac parte şi candidează ca independenţi.
Şi atunci eu ca un cetăţean turmentat de politica locală din care eu nu mai înţeleg nimic mă întreb ca în Caragiale: eu alegător, eu ... cu cine votez?
Şi îmi răspunde Iosif Visarionovici Stalin: "nu conteaza cine votează, contează cine numără voturile!"
Aşadar dacă oraşul ăsta nu poate genera altă ofertă decât chiftetelele astea râncezite nu-mi rămâne decât să-i văd pe toţi din nou realeşi şi împreună "Pupat Piata Endependenţi". Iar votul meu mi-l păstrez pentru alte oferte mai bune.