GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

joi, 13 ianuarie 2011

Unde sunt militienii culcati?

Str. Dogariei luna Noiembrie.
Str. Dogariei luna Decembrie.
Scriam în urmă cu câteva luni despre "miliţienii Culcaţi" care umpluseră oraşul în scopul de a limita viteza maşinilor de pe străzi. Aproape că nu era stradă mai principală să nu fie procopsita cu câte un rând de limitatoare de viteză, fie sub formă de covor din cauciuc, fie sub forma mai des întâlnită de butoni rutieri. Însă în această toamnă au dispărut aproape toţi, cel puţin cei pe care-i semnalizasem eu de pe Bulevardul Marei Uniri (Faleză), Dogăriei etc.s-au evaporat complet. Acum nu cumva să înţelegeţi că le duc dorul! Departe de mine să regret că butonii respectivi au dispărut. Fac parte din categoria celor care cred că vitezomanii pot fi descurajaţi doar prin prezenţa repetată şi constanţa a poliţiei rutiere pe strasse!
 Ce mă intrigă pe mine este faptul că administraţia locală din galaţi aruncă cu nonsalantă banii pe geam pentru tot felul de lucrări aşa zis "edilitare", care peste câteva luni sunt înlocuite de altele. Dacă luăm în calcul numai preţul de pe internet al unor astfel de dotări edilitare, care costă fiecare câteva milioane bune pe metru pătrat, putem concluziona că Primăria Galaţi a risipit într-un an de criză o grămadă de bani pe nimica. Sau poate mă înşel, a risipit banii contribuabililor cotizând la firmele de partid care c
ăpuşesc de ani buni administraţia locală.
  P.S. Este posibil aşa cum am mai semnalat că cineva din Primărie să obi
şnuiască să citească blogul meu, am mai avut astfel de semnale. Dacă "miliţienii culcaţi" au dispărut că urmare a atitudinii mele nu pot decat sa  mă felicit. Şi dacă este aşa, atrag atenţia serios şi responsabil decidentilor din administraţia locală că improvizaţii de limitatoare stradale de viteză din beton şi asfalt cum au apărut anul trecut pe mai multe străzi din Galaţi (ex. Cartier Carol Davilla) sunt periculoase şi ilegale, aceste "movile" nefiind acceptate de Comisia Naţională de Agrement Tehnic în Construcţii. Drept urmare Primăria poate fi dată în judecată pentru astfel de improvizaţii şi invit pe cei care au rămas fără cauciucuri sau şi-au indoit gentile să o facă. In toată lumea prostia se plăteşte.