GALATI

Materialele publicate pe acest blog indiferent de forma lor de prezentare sunt protejate de Legea dreptului de autor si nu pot fi reproduse in niciun fel fara acordul autorului.

Alexandru D.Moruzi primar al Galaţiului 1873-1874.

„O proastă gospodărire a finanţelor strivesc popoarele mult mai mult decât sporirea cifrei contribuţiunilor.”

luni, 7 martie 2011

Cine-a pus UPU in drum?

Nebunie in parcarea Policlinicii judetene la UPU
Dacă ar fi să se dea premii pentru prostie omenească unii locuitori de frunte ai oraşului nostru al lua premiul cel mare! Proiectanţi, arhitecţi, urbanişti, consilieri locali şi judeţeni, primari, de-a valma ar merita să-l primească. Aruncaţi o privire în jur şi-mi veţi da dreptate. Am o treabă la “finante” şi n-am unde parca. Un pic mai sus pe strada Brăilei la BCR în faţă, este ca la BRD, sau ca la Raifeissen în faţă, adică balamuc. S-au construit 4 bănci una lângă alta fără locuri de parcare. Cine le-a proiectat? Cine le-a avizat? Probabil Comisia de Urbanism al Primăriei Galaţi, care răspunde la chemări politice şi nu la cele urbanistice, altfel n-ar fi umplut oraşul cu clădiri azvârlite ca din lopată.
Norocul meu este că merg rar la finanţe şi chiar la bănci, statutul meu de bugetar perpetuu mă fereşte de stresul căutării unui loc de parcare la “Alba-Neagra”. Nenorocul meu însă este că zilnic am drum la răposată Policlinică judeţeană de pe strada Brăilei, unde nebuneala de la bănci este mic copil pe lângă ce se întâmplă în faţă policlinicii. Ambulanţe, taxiuri, maşini cu pacienţi bolnavi, reprezentanţi de firme, constructori, şmecheraşi de prin târg cu treabă sau nu pe la spital, se înghesuiesc claxonând şi urlând unii la alţii într-o zonă cât un teren de tenis. Şi asta pentru că deşi sunt aproape 6 hectare de teren pârloagă în curtea Spitalului judeţean, un deştept s-a hotărât să amplaseze U.P.U. (Unitatea de Primire Urgenţe), în stradă desfiinţând practic parcarea policlinicii.
Geaba a pus Primăria tablă cu numărul maxim de taxiuri că nu ţine nimeni cont de ea. Geaba a pus primăria stâlpi separatori pentru a delimita parcarea spitalului de staţia de taxiuri ca nu respectă nimeni teritorialitatea şi câţiva din ei au şi fost puşi la pământ. Dacă vrei să-ţi crească adrenalina la cote maxime încearcă să parchezi la ora 8 dimineaţa în faţă parcării de la Policlinica judeţeană şi ai să te saturi rapid. Când la această nebuneală se mai adaugă şi maşina poliţiei rutiere sau cea a gardienilor publici veniţi să facă ordine de parcă ar fi IMGB, bomboana e pusă deja pe colivă şi tot ce mai poţi spera este să nu ieşi buşit din aventură, sau “binecuvantat” dis de dimineaţă de taximetrişti.